دانلود رایگان نرم افزار پولی رونویــــــس و عــــــــــشق نویســــ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 3003
نویسنده : احمد غلامشاهی

 
بیش از ۸۰ فونت زیبای فارسی را در فهرست فونت های رونویس خواهید دید و بنابر گفته سازنده، قادرید فونت های دلخواهتان را هم به اپلیکیشن اضافه کنید. البته عجیب است که هیچ گونه توضیح برای چگونگی انجام این کار را در رونویس نخواهید یافت. قابلیت های دیگر رونویس، اضافه کردن تعداد زیادی استیکر (از جمله ترول های دوست داشتنی) و وارد کردن تصاویر و لوگوهای مختلف به تصویر شماست.
 
شاید رونویس در ظاهر اپلیکیشن کاملی به نظر برسد، با این وجود کمی که در آن کار کنید پی به مشکلات ریز و درشتش خواهید برد. اولا هیچ گزینه ای برای حذف آیتم ها یا Undo را در رونویس نخواهید دید. نبود چنین گزینه مهمی، آن هم در یک اپلیکیشن ویرایش تصویر واقعا خنده دار است!
 
مضاف بر این مشکل بزرگ، مشکلات ریزتری هم مثل حجم زیاد اپلیکیشن، نبود تنوع در فونت های انگلیسی و کندی محسوس هنگام اعمال تغییرات را به آن اضافه کنید. مسأله بعدی قیمت رونویس است. رونویس از زمان عرضه در زمینه قیمت، سیر صعودی جالبی را طی کرده و از دویست و پنجاه تومان، هم اکنون به هزار و پانصد تومان رسیده.
 
به نظر می رسد قیمت کنونی، با توجه به مشکلات فعلی اپلیکیشن منطقی نیست. از این رو به سازنده به منظور رسیدن به دانلودهای بیشتر، کاهش قیمت فعلی رونویس را پیشنهاد می کنیم.
 
با وجود این مشکلات، رونویس یکی از کامل ترین اپلیکیشن های ایرانی در این زمینه بوده و با کمی سر و کله زدن با آن، می توان با کمکش تصاویر جالبی آفرید. امیدواریم در بروزرسانی های بعدی، شاهد تکمیل امکانات و رفع نواقص فعلی این اپ باشیم.
ـــــــــــــ برای دانلود بر روــــــی لینک پایین کلیک کنیدــــــــــــ
 




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: